Yiiihaa!

Imorgon har jag mitt första seminarium, som är betygsgrundande. Vi har i förväg fått frågorna, och vi kan väl säga så här... det är inte direkt samma "låga" nivå som på gymnasiet. Men nu har jag läst ut alla böcker (och varit inne på facebook, druckit 304235 koppar kaffe, lekt med småbarn (!!!!!!) och gjort massa annat onödigt) så då tänkte jag att det nog var dags att svara på frågorna. Men, kom igen. Behövs verkligen det?

Nä, precis. Det går nog bra ändå. Jag menar, hur svårt kan det vara?
Jag tror faktiskt att det är bättre att jag går och lägger mig nu så att jag är pigg till seminariet imorgon. Det känns mer konstruktivt.

Så blir det!

Kommentarer

Come on, hit me with your rhythm stick!

Namn:
Jag kommer hit ofta

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0