Old Habits Die Hard

Oj. Nu har vi haft vår sista föreläsning innan tentan nästa vecka. Det är riktigt skrämmande. Har jag tillräckligt mycket koll? Neeeeeeeeeeeeeeej. Föregående vecka gjorde jag lite andra saker än att plugga, så nu får jag ta mig i kragen och anstränga mig (vilket tydligen märks eftersom jag är inne på bloggen).

Idag regnade det, och vem vill cykla i regnet? Precis. Och vem vill gå till Universitetshuset? Precis. Och vem vill lyssna på Jörgen under två timmar? Precis.

Varför känner Amanda mig så himla bra?

Kommentarer
Postat av: Amanda

I KNEW IT! :D Men du får gärna faila för min och Matildas skull och komma tillbaka till Sthlm. We miss you! :)

2010-09-14 @ 00:59:34

Come on, hit me with your rhythm stick!

Namn:
Jag kommer hit ofta

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0