Kära Recentiorer

Igår gymmade jag för första gången sedan innan sommaren. Som gymkamrat har jag inte längre Amanda, utan nu är det Fanny. Fanny är en skitrolig tjej som har jobbat som personlig tränare, har varit elit-simmare samt klättrat upp för Mount Everest. Och som sagt, vi gymmar tillsammans. Det är en underdrift att säga att jag var helt slut efteråt. Minst tre gånger trodde jag att jag skulle dö. För tillfället har jag svårt att göra någonting utan att få ont i alla muskler i min kropp.

Hursomhelst. Efter den genomköraren försökte jag läsa lite Marx, men det visade sig vara totalt omöjligt. Utan istället började jag göra mig i ordning för recceqasquen som började redan vid 15.30. Och den var riktigt, riktigt rolig. Jag är egentligen med i Snerkes nation, men deras gasque var full så istället lyckades jag charma till mig en plats på Kalmars. Så under middagen fick jag stå ut med vissa pikar om hur folk är som går på Snerkes, och jag ville ju inte avslöja mig själv - så jag instämde i allt. Efter middagen och lite dans gick vi i alla fall ett gäng till eftersläppet på Snerkes och träffade massa goa människor från polkand. Vid två stängde klubben och då drog vi vidare till en efterfest hemma hos Elin, som det var världens drag på! Jag vet inte riktigt när jag kom hem, men det var någon gång strax efter fem tror jag... Mer än 13 timmars party med andra ord! 

Det är Uppsala det!

(Och nu sitter jag här med tentaångest och pallar inte plugga. Jag vill soooooova)

(Och jag vet inte varför jag gav värsta redogörelsen för kvällen egentligen. Det känns lite - öh - typsikt bloggish på något sätt. Men men. Kvällen var i alla fall riktigt, riktigt rolig)


Bilderna är snodda från Hanna i klassen.

Kommentarer

Come on, hit me with your rhythm stick!

Namn:
Jag kommer hit ofta

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0