Get A Life

Oj. Nu måste jag ventilera mig en aning.

Jag var precis inne på Blondinbellas fanpage på facebook för att kolla hur den var. Jag blev så grymt, grymt irriterad. Jag har ingenting emot Blondinbella överhuvudtaget. Hon är en tjej som jag kanske inte skulle komma överens med i så många sakfrågor, men hon är en cool tjej som satsar fullt ut på det hon gillar. Credd till henne.

Men när jag nu var inne på hennes fanpage så var det två tjejer som hade kommenterat som galningar (troligtvis för de inte har något bättre för sig) och det var bara negativa saker hela tiden. Det är ingenting fel med en negativ kommentar (som vi har fått lära oss på polkand-programmet) så länge den är konstruktiv. Men när det blir "fy fan va du är ful!", "fy fan vad du äcklar mig!" och "ridjacka och raybans - du kan för fan inte matcha! så jävla fult!" då har det gått över gränsen. Bara för att man själv har dålig självkänsla eller blir avundsjuk på Blondinbella för att hon tjänar mycket pengar trots att hon är så ung behöver man inte komma med personliga påhopp. Några jävla översittarfasoner där man själv tror att man är så mycket bättre har jag inget till övers för! 

De skämmer bara ut sig själva, och det värsta är att de är så totalt omedvetna om det.

Kommentarer

Come on, hit me with your rhythm stick!

Namn:
Jag kommer hit ofta

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0