That's Why I Keep On Running

Nu har jag inte uppdaterat på länge. Fy skäms på mig! Jag vet att jag har lovat folk bättring, men det kommer att vänta på sig troligtvis. Däremot kan ni veta med er att jag arbetar på att bli bättre. Men jag orkar verkligen inte vara datorberoende. Under denna sommar har jag inte alls ofta varit inne på datorn, och det är en (o)vana som jag vill behålla. 

För tillfället befinner jag mig i Stockholm. Jag kom hem i måndags, efter att ha spenderat helgen i Göteborg på Way Out West med kära vänner. Det var en galet kul festival med grymt bra musik. Om ni har tur kan jag ladda upp lite bilder därifrån, beroende på huruvida mina kompisar laddar upp någonting på facebook. Jag tog nämligen inga egna bilder. Kan jag berätta något snuskigt om Göteborg då? Vad hände? Vem gjorde vad med vem (och vart)? Det finns många frågor, och många olika svar. Däremot är dessa svar ingenting jag vill att allmänheten ska veta, speciellt inte då jag kommer kandidera till statsminister om ca 12 år.

Ni kan dock få ta tillgång av lite bilder från Strandgården. Det var ju där jag spenderade större delen av sommaren (läs; 8 veckor). Så här är lite smått och gott från den gångna sommaren:


Kommentarer
Postat av: doris

jag ser att de viktigaste personerna kom med :D du är underbar!

2010-08-26 @ 18:03:41
URL: http://totallydifferent.blogg.se/

Come on, hit me with your rhythm stick!

Namn:
Jag kommer hit ofta

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0