Now I'm Off To Föreläsning 2

Jag är hemskt ledsen att jag inte har uppdaterat mycket. Föregående vecka var det inspark för alla oss nya på polkand-programmet, och det var minst sagt fullt upp. Jag hann aldrig sitta ner och bara landa, verkligen inte uppdatera bloggen. 

Nu har den "riktiga" skolan börjat och vi hade vår första föreläsning igår, och det var riktigt intressant! Jag tror verkligen att jag har hittat rätt. Däremot är det riktigt mycket plugg, så jag lär ha fullt upp nästan hela tiden. Det har jag (nästan) ingenting emot, det är när man inte har något att göra som man märker att man saknar vissa personer.

Kommentarer
Postat av: axel

Och tiden för publicerandet av detta inlägg är ju bara legendarisk.

2010-08-31 @ 17:35:37
Postat av: Llou Wilde

HAHA! det har jag inte sett förrän nu!

2010-09-24 @ 11:04:58
URL: http://intothewilde.blogg.se/

Come on, hit me with your rhythm stick!

Namn:
Jag kommer hit ofta

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0