I am... Llou Wilde.

Varför Llou Wilde, kanske ni frågar er. Låt mig berätta.

Namnet Llou Wilde uppfanns av ingen mindre än Chris Martin, efter han hade misslyckats med att uttala mitt egentliga namn. Så när han ropade in mig på scenen sa han: "Please welcome Llou Wilde - this song is especially for you!". Efter att jag hade varit ute på scenen och de hade sjungit låten för mig mötte jag Jude Law. Jag presenterade mig som Llou Wilde, och efter mycket ansträngande från hans sida och mycket nöje från min sida blev vi ihop.
Förhållandet med Jude och ryktena om vad som hänt med Chris bidrog till att det blev en hysteri kring mig. Alla kvällstidningar skrev om den mystiska tjejen kallad "Llou Wilde". Vem var hon egentligen? Ingen tycktes veta...

Jag är övertygad att jag som Llou Wilde kommer utföra under (hallå, jag fick till det med både Jude och Chris under samma kväll!). Se upp - jag är ostoppbar.
Skit samma om det bara var en dröm.


Kom i min fantasi!

Kommentarer
Postat av: Amanda Price

Jag önskar att jag hade drömmar som dig med! Men istället finner jag mig på en torsdagskväll sittande framför datorn och lyssnar på Simon & Garfunkel och laddar in Lost In Austen...igen.

2008-12-04 @ 21:55:40
Postat av: Amanda Price

Jag önskar att jag hade drömmar som dig med! Men istället finner jag mig på en torsdagskväll sittande framför datorn och lyssnar på Simon & Garfunkel och laddar in Lost In Austen...igen.

2008-12-04 @ 21:56:04
Postat av: Fröken Skvaller

Det var det största "jag-ligger-hemma-på-kvällen-och-blir-upphetsad-av-mina-tankar-joxet" jag någonsin lät.



För övrigt förlorar det hela syftet att säga att man fick ihop det med law när bloggen heter into the wilde. Dock - fantastiska inlägg. Jag gillar den alla redan...



många kramar från din bästa

fröken skvaller

2008-12-07 @ 23:07:38

Come on, hit me with your rhythm stick!

Namn:
Jag kommer hit ofta

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0